Svatba
Každý klient je specifický, má různé požadavky a představy. Pokud se rozhodnete pro svatebního koordinátora, záleží jen na Vás, jak moc se svatbou potřebujete pomoci. Koordinace začíná už několik týdnů či měsíců před svatebním dnem. Přesnou kalkulaci obdržíte po naší první schůzce. Vše je na domluvě a konkrétních požadavcích
Abyste ale měli představu, ceny za koordinaci se pohybují takto:
Úvodní schůzka
Základem každého svatebního rozpočtu je osobní schůzka, nezávazné ,,kafčo“ se snoubenci, při které se poznáme blíže. Zjistím Vaše představy a plány. Poté vyhotovím hrubý koncept realizace Vašeho svatebního dne, harmonogramu svatby a samozřejmě finanční nabídku.
Zdarma
Poradenství a konzultace
Pomůžu Vám utřídit myšlenky a doladit celý koncept svatby. Projdeme vše společně krok po kroku a řeknu Vám, co je potřeba zařídit. Vybereme svatební místo. Vyladíme, jak by měl vypadat Váš svatební den a harmonogram. Doporučím kvalitní a spolehlivé dodavatele. Prostě se zaměříme na to, co Vás zajímá a trápí.
350Kč/hod
Koordinace obřadu
Před svatbou se sejdeme na 1–2 schůzky, vítání a usazení hostů, domluva s matrikou, koordinace nástupu, průběhu, gratulace, zakončení obřadu i focení po obřadu, cca 4 hod.
6.000Kč
Asistent svatebního koordinátora
Pro bezproblémový a lepší průběh svatby doporučuji nad 60 osob asistentku koordinátorky.
800Kč
Koordinace obřadu a hostiny
Před svatbou se sejdeme na 2–3 schůzky, podpora na telefonu nebo mailu, sestavení harmonogramu, koordinace příprav, péče o nevěstu, ženicha i hosty, organizace obřadu, focení a následný přesun na hostinu, zajištění věcí na svatební tradice a bezproblémový průběh svatební hostiny, cca 6-7 hod.
8.000Kč
Asistent svatebního koordinátora
Pro bezproblémový a lepší průběh svatby doporučuji od 70 – 80 osob asistentku koordinátorky.
1.500Kč
Koordinace celého svatebního dne
Před svatbou se sejdeme na 2-4 schůzky, stálá podpora na telefonu a mailu, sestavení harmonogramu, koordinace se všemi dodavateli, matrikou, dohlédnu na přípravy, dekoraci, obřad, focení, hostinu, svatební zvyky, party. Zkrátka zajistím vše, aby Váš svatební den probíhal hladce a bez problémů, cca 12hod.
10.000-12.000Kč
Asistent svatebního koordinátora
Pro bezproblémový a lepší průběh svatby doporučuji nad 60 osob asistentku koordinátorky.
2.000Kč
Svatba bez starostí
Postarám se o celou Vaši svatbu, od základních příprav až po realizaci svatebního dne. Jednání se všemi dodavateli, zamluvení svatební místo, datumu a oddávajícího, dekorace, design, koordinace svatebního dne. Zajistím, aby Váš svatební den vypadal dle Vašich představ a byli jste nad míru spokojení.
od 20.000Kč
Asistent svatebního koordinátora
Pro bezproblémový a lepší průběh svatby doporučuji od 70 – 80 osob asistentku koordinátorky.
2.000Kč
Doprava
Doprava okolo Příbrami do 15 km zdarma
6 Kč/km
Rozlučky se svobodou
Cena dle počtu schůzek
2.000 – 5.000 Kč
Oslavy
Cena individuální, dle typu akce. Každý klient je specifický, má různé požadavky a představy, proto není možné stanovit přesnou cenu dopředu. Klient obdrží kalkulaci po naší první schůzce.