Svatba

Každý klient je specifický, má různé požadavky a představy. Pokud se rozhodnete pro svatební koordinátorku, záleží jen na Vás, jak moc se svatbou potřebujete pomoci. Koordinace začíná už několik týdnů či měsíců před svatebním dnem. Přesnou kalkulaci obdržíte po naší první schůzce. Vše je na domluvě a konkrétních požadavcích.

​Poradenství a konzultace

Pomůžu Vám utřídit myšlenky a doladit celý koncept svatby. Projdeme vše společně krok po kroku a řeknu Vám, co je potřeba zařídit. Vybereme svatební místo. Vyladíme, jak by měl vypadat Váš svatební den a harmonogram. Doporučím kvalitní a spolehlivé dodavatele. Prostě se zaměříme na to, co Vás zajímá a trápí.


350Kč/hod

Koordinace obřadu

Před svatbou se sejdeme, vítání a usazení hostů, domluva s matrikou, koordinace nástupu, průběhu, gratulace, zakončení obřadu i focení po obřadu. 


6.000Kč

Koordinace obřadu a hostiny

Před svatbou se sejdeme, podpora na telefonu nebo mailu, sestavení harmonogramu, koordinace příprav, péče o nevěstu, ženicha i hosty, organizace obřadu, focení a následný přesun na hostinu, zajištění věcí na svatební tradice a bezproblémový průběh svatební hostiny.


8.000Kč

Koordinace celého svatebního dne

Před svatbou se sejdeme, stálá podpora na telefonu a mailu, sestavení harmonogramu, koordinace se všemi dodavateli, matrikou, dohlédnu na přípravy, dekoraci, obřad, focení, hostinu, svatební zvyky, party. Zkrátka zajistím vše, aby Váš svatební den probíhal hladce a bez problémů. 


10.000-12.000Kč

Asistent svatebního koordinátora

Pro bezproblémový a lepší průběh svatby doporučuji od 70 – 80 osob asistentku koordinátorky.


dle dohody

Doprava

Doprava okolo Příbrami do 15 km zdarma


10 Kč/km