Svatba
Každý klient je specifický, má různé požadavky a představy. Pokud se rozhodnete pro svatební koordinátorku, záleží jen na Vás, jak moc se svatbou potřebujete pomoci. Koordinace začíná už několik týdnů či měsíců před svatebním dnem. Přesnou kalkulaci obdržíte po naší první schůzce. Vše je na domluvě a konkrétních požadavcích.
Poradenství a konzultace
Pomůžu Vám utřídit myšlenky a doladit celý koncept svatby. Projdeme vše společně krok po kroku a řeknu Vám, co je potřeba zařídit. Vybereme svatební místo. Vyladíme, jak by měl vypadat Váš svatební den a harmonogram. Doporučím kvalitní a spolehlivé dodavatele. Prostě se zaměříme na to, co Vás zajímá a trápí.
350Kč/hod
Koordinace obřadu
Před svatbou se sejdeme, vítání a usazení hostů, domluva s matrikou, koordinace nástupu, průběhu, gratulace, zakončení obřadu i focení po obřadu.
6.000Kč
Koordinace obřadu a hostiny
Před svatbou se sejdeme, podpora na telefonu nebo mailu, sestavení harmonogramu, koordinace příprav, péče o nevěstu, ženicha i hosty, organizace obřadu, focení a následný přesun na hostinu, zajištění věcí na svatební tradice a bezproblémový průběh svatební hostiny.
8.000Kč
Koordinace celého svatebního dne
Před svatbou se sejdeme, stálá podpora na telefonu a mailu, sestavení harmonogramu, koordinace se všemi dodavateli, matrikou, dohlédnu na přípravy, dekoraci, obřad, focení, hostinu, svatební zvyky, party. Zkrátka zajistím vše, aby Váš svatební den probíhal hladce a bez problémů.
10.000-12.000Kč
Asistent svatebního koordinátora
Pro bezproblémový a lepší průběh svatby doporučuji od 70 – 80 osob asistentku koordinátorky.
dle dohody
Doprava
Doprava okolo Příbrami do 15 km zdarma
10 Kč/km